1 » 2 » Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®3

Producenci

Kontakt

  • Audio Styl s.c.
    NIP: 646-23-69-932
  • E-mail:sklep@audiostyl.pl
  • Telefon32 258-95-76
    32 781-00-36
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek 11.00 - 18.00 soboty 10.00 - 14.00
Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®
Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®

Bose system L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®

Bose

Dostępność: Magazyn zewnętrzny, po wpłacie 5-7 dni

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD - 0,00 zł
Kurier przesyłki wielkogabarytowe - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 24 miesięcy

Cena: 10 298,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • marka Bose

System L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®

  • Zalecany dla maksymalnie 300 osób
  • 12-głośnikowy system z linii Articulated Array emituje dźwięk w promieniu 180 stopni w poziomie
  • Emituje jednolity dźwięk pod względem tonalnym, który mniej traci na głośności przy większych odległościach od głośnika
  • Lekkie, łączone części ułatwiają transport, montaż i rozkładanie
  • Czterokanałowy procesor efektów ToneMatch® z efektami klasy studyjnej
  • Moduł basowy B1 w zestawie

 

Konfigurowanie sprzętu jest szybsze i więcej czasu zostaje na cieszenie się nim. Nowy przenośny system liniowy L1® Model 1S stanowi pełne potencjału połączenie przenośności i jakości dźwięku. Jest wystarczająco mały i lekki, aby konfiguracja przebiegała łatwo i szybko, a jednocześnie wystarczająco mocny, aby wypełnić dźwiękiem średniej wielkości pomieszczenie. Ten system dobrze się sprawdza w przypadku muzyków solowych, zespołów i prelegentów. Procesor dźwięku ToneMatch® zapewnia zestaw efektów klasy studyjnej i narzędzi do kształtowania tonów, aby użytkownik mógł uzyskać pożądany dźwięk. W zestawie znajduje się jeden moduł basowy B1 poprawiający jakość niskich tonów.

 

Umieść PA za sobą

 

Pionowa konstrukcja systemu L1® Model 1S złożona z małych, ułożonych blisko siebie przetworników pozwala na rozprowadzanie dźwięku do przodu i na boki, dostarczając 180 - stopniowe pokrycie - ale niewiele w górę i w dół, co zmniejsza niepożądany pogłos. Pozwala to na uzyskanie spójnego balansu tonów, ponieważ dźwięk równomierniej rozchodzi się po scenie w kierunku publiczności, a głośność spada znacznie wolniej niż w przypadku konwencjonalnego głośnika.

Wyjątkowe technologie Bose® sprawiają, że system może służyć zarówno jako PA i monitor. Może zostać umieszczony za wykonawcą lub obok niego — a użytkownik słyszy to, co publiczność. Wszystko pozostaje pod kontrolą, nie ma więc potrzeby stosowania konwencjonalnych monitorów, mikserów i systemów PA.

 

Wygodny w przenoszeniu

 

Trzy elementy systemu L1® Model 1S — górny głośnik w systemie array, dolny głośnik dodatkowy i stojak z zasilaniem — łączą się łatwo i szybko bez potrzeby korzystania z osobnych stojaków na głośniki. Złożenie i rozłożenie całości trwa tylko kilka minut. Wszystko można schować do dołączonych toreb ochronnych również ułatwiających transport.

 

Głębokie basy z małej obudowy

 

Moduł basowy B1 to produkt przenośny. Jest znacznie lżejszy i mniejszy niż konwencjonalne moduły potrzebne do uzyskania takiej samej jakości dźwięku, a dodatkowo zapewnia dokładniejsze wzmacnianie niskich tonów w przypadku większości głosów i instrumentów.

Do systemu L1® Model 1S można dodać drugi moduł B1 lub zasilić z niego jeden moduł basowy B2, aby zyskać większą elastyczność i jeszcze większą moc.

 

Zaawansowany wielokanałowy procesor dźwięku

 

Połączenie procesora dźwięku T1 ToneMatch® z systemem L1® zapewnia więcej możliwości w zakresie podłączania dodatkowych instrumentów i mikrofonów. Procesora ToneMatch® można używać również do zmiany dźwięku przy użyciu zaawansowanych, zastrzeżonych narzędzi do kształtowania tonów.

Dzięki kompaktowemu, czterokanałowemu procesorowi użytkownik ma kontrolę nad biblioteką zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Wystarczy dotknąć przycisku, aby wprowadzić setki precyzyjnych udoskonaleń dźwięku instrumentów i mikrofonów.

Procesor obsługuje też pełen zestaw pogłosów, dodatkowych efektów i technik przetwarzania dynamiki. Podłącza się go do systemu L1® Model 1S jednym kablem cyfrowym, co przyspiesza i usprawnia konfigurację.

 

 

Technologie głośników Dispersion i Articulated Array — tylko od firmy Bose

Technologie głośników Spatial Dispersion™ i Articulated Arrayzapewniają szerokie, jednolite pokrycie dźwiękiem. 12 niewielkich przetworników Articulated Array zamontowanych w cienkiej, pionowej obudowie emituje jednolity tonalnie dźwięk w zakresie niemal 180 stopni w poziomie.

Wbudowane wzmacniacze mocy dla głośników oraz jednego lub dwóch modułów basowych B1 albo jednego modułu B2

Zintegrowane wzmacniacze mocy w podstawie zasilającej zapewniają czyste, precyzyjne wzmocnienie systemu L1® Model II 1S z jednym lub dwoma modułami basowymi B1 lub jednym modułem B2.

 
alt

Port ToneMatch® w podstawie zasilającej umożliwia przesyłanie dźwięku cyfrowego i zasilania do procesora dźwięku ToneMatch®.

alt

Wejście analogowe, regulacja natężenia sygnału oraz przypinana dioda sygnałowa LED do obsługi analogowego sygnału wejściowego o stałym poziomie przez wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4" jack). Może obsługiwać sygnał z instrumentów lub innych źródeł dźwięku, np. mikserów, odtwarzaczy MP3, komputerów lub systemów DVD.

 
Wyjście modułu basowego umożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu do modułu basowego

Wyjście modułu basowegoumożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu do jednego lub dwóch modułów basowych B1 lub jednego modułu B2. System L1® automatycznie dostosowuje korekcję po podłączeniu modułów basowych.

Konstrukcja z łączonych elementów

Konstrukcja z łączonych elementów: dzięki czterem lekkim komponentom nie trzeba stosować podstaw pod głośniki i okablowania. Montaż zajmuje tylko kilka minut.

 
Chowane nóżki

Dzięki chowanym nóżkom nowoczesna podstawa zasilająca pakietu L1® Model II 1S i głośnika jest maksymalnie stabilna. Nóżki można wysunąć jednocześnie z podstawy zasilającej, co przyspiesza montaż i ułatwia transport systemu.

Wygodne torby

Wygodne torby do przenoszenia głośników (osobne dla każdego z głośników, podstawy zasilającej i modułu basowego) znacznie ułatwiają organizację koncertów.

 
alt

Wysoko wydajna konstrukcja głośnika — zastosowano w nim dwa wysokiej jakości przetworniki 5,25" (13,3 cm) o dużym wychyleniu membrany, które emitują głębokie, potężne niskie tony pomimo niewielkiej obudowy. Po podłączeniu do podstawy zasilającej sygnał basowy jest odpowiednio dostosowywany dzięki technologii aktywnej korekcji.

Niewielka i lekka obudowa sprawia, że system łatwo przenieść, rozłożyć i ponownie złożyć. Zajmuje znacznie mniej miejsca niż tradycyjne kolumny basowe, które pozwalają uzyskać podobny efekt. Dzięki blokowanym nóżkom można bezpiecznie umieścić na sobie do czterech modułów ułożonych na boku.

 
Procesor dźwięku ToneMatch® jest oparty na opatentowanych technologiach Bose® do obsługi dźwięku na żywo

Zintegrowany procesor efektów ToneMatch® i technologie audiozapewniają cztery niezależne kanały z biblioteką instrumentów i zaprogramowanych ustawień mikrofonu ToneMatch®, opatentowany korektor zEQ oraz pełen zestaw efektów i procesorów dźwiękowych klasy studyjnej.

Procesor zawiera ponad 100 zaprogramowanych ustawień ToneMatch® do popularnych instrumentów i mikrofonów

Zaprogramowane fabrycznie ustawienia ToneMatch® optymalizują Twój system L1® w celu uzyskania zamierzonego dźwięku instrumentów i mikrofonów. Ponad 100 zaprogramowanych ustawień uporządkowano w zestawy, które można niezależnie przypisać do każdego kanału i do których można szybko uzyskiwać dostęp. Bezpłatne aktualizacje wymagające połączenia USB między komputerem i procesorem dźwięku ToneMatch®.

 
Korektor Bose® zEQ dostosowuje zakres tonalny do głosów i instrumentów

Opatentowany korektor zEQautomatycznie dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Konwencjonalne stoły mikserskie mają ustalone zakresy korektora, które nie wpływają dokładnie na pożądane częstotliwości po regulacji. Korektor zEQ odpowiednio dostraja zakresy niskich, średnich i wysokich częstotliwości do określonych źródeł.

Jednopasmowy korektor ParaEQ skupia się na częstotliwości określonej dla każdego niezależnego kanału. To cenne narzędzie umożliwiające zmianę problematycznych częstotliwości w niektórych miejscach.

 

Możliwość globalnego przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.

Trzy typy opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i poziomem mieszania dla każdego kanału. Na przykład można wybrać opóźnienie taśmowe dla partii wokalnych na kanale 1 i opóźnienie analogowe dla gitary na kanale 2.

 

Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”, cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi parametrami każdego kanału.

Siedem funkcji dynamicznego przetwarzania(trzy kompresory, limiter, eliminator syków, bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych kanałów.

 

Sceny umożliwiają zapisywanie, odtwarzanie i edytowanie w dowolnym czasie fragmentów wszystkich najważniejszych ustawień procesora efektów ToneMatch®. Ta funkcja upraszcza konfigurację systemu L1®, jeśli jest on wielokrotnie używany w różnych miejscach. Procesor zawiera pięć zaprogramowanych scen Bose®, pięć scen My scene (Moja scena) i pięć Shared scene (Udostępniona scena), które można przekazać innym właścicielom systemu L1®.

Tuner chromatyczny do wygodnego strojenia instrumentów.

 

Duży podświetlany wyświetlacz z intuicyjnym układem i czytelnym testem trybów i ustawień.

Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.

 

Tryb pomocniczy (kanały 1–3) służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami zapewnia optymalne wyjście sygnału.

Głośność kanału, wyciszanie i wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych kanałach.

 

Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.

Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.

 

Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.

Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®.

 

Osłona i pokrowiec pomagają chronić procesor podczas transportu i przechowywania.

Szczegóły

Sprawdź zawartość pudełka
alt

Wymiary

Górny głośnik w systemie array do systemu L1® Model 1S

  • Wysokość: 111,00 cm
  • Szerokość: 9,00 cm
  • Głębokość: 10,50 cm
  • Waga: 7,40 kg

Dolny głośnik dodatkowy do systemu L1® Model 1S

  • Wysokość: 100,60 cm
  • Szerokość: 10,60 cm
  • Głębokość: 10,50 cm
  • Waga: 3,80 kg

Podstawa zasilająca do systemu L1® Model 1S

  • Wysokość: 12,80 cm
  • Szerokość: 26,20 cm
  • Głębokość: 69,20 cm
  • Waga: 10,70 kg

Moduł basowy B1

  • Wysokość: 38,00 cm
  • Szerokość: 26,00 cm
  • Głębokość: 45,00 cm
  • Waga: 11,40 kg

Procesor efektów T1 ToneMatch®

  • Wysokość: 6,76 cm
  • Szerokość: 16,60 cm
  • Głębokość: 20,90 cm
  • Waga: 1,00 kg


Wejścia/wyjścia

System L1® Model 1S

  • Do wejścia analogowegomożna podłączyć wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4”)(typu „jack”), co pozwala na używanie wielu różnych źródeł. Wystarczy dostosować poziom.
  • Wejście ToneMatch®umożliwia doprowadzenie zasilania i sygnału dźwiękowego do procesora T1 ToneMatch® i z niego przy użyciu jednego kabla ethercon.
  • Wyjście modułu basowegoumożliwia podłączenie modułów B1 lub B2.

Procesor efektów T1 ToneMatch®

  • Wejścia mikrofonowe/liniowe (1–3) to połączenie złączy analogowych do zbalansowanych kabli XLR lub niezbalansowanych kabli 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).
  • Wejścia liniowe (4/5, L/R)lub analogowe złącza stereo do podłączania instrumentów klawiszowych, stołów mikserskich i komputerów. Do wejść można podłączać zbalansowane kable 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Edycja wpływa na oba kanały.
  • Sterowanie wykończeniem i diody sygnału/klipów (1–4/5) do dostosowywania poziomów sygnałów wejściowych. Zielone/żółte/czerwone diody LED pokazują stan sygnału i pomagają odpowiednio ustawić poziomy wzmocnienia.
  • Wyjścia wzmocnienia wstępnego (1–3) do podłączenia wyjść sygnału bez zasilania do sprzętu nagrywającego lub innych wzmacniaczy przy użyciu zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).
  • Wyjście dodatkowe (AUX)może być używane z trybem aux w celu utworzenia niezależnej, podrzędnej mieszanki kanałów 1–4/5 do przekierowania do innych wzmacniaczy i sprzętu nagrywającego.
  • Główne wyjście analogowe do podłączania do dodatkowych systemów L1®, wzmacniaczy lub sprzętu nagrywającego za pośrednictwem zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Wybór pre- i postmasterowanych ustawień głośności.
  • Port ToneMatch® do podłączenia wyjścia cyfrowego procesora do podstawy zasilającej L1® Model 1S przy użyciu dołączonego kabla cyfrowego ToneMatch®.
  • Port USB do aktualizowania procesora efektów ToneMatch® i zapisywania scen za pośrednictwem połączenia USB z komputerem.
 
 

Zawartość opakowania

  • Podstawa zasilająca systemu L1® Model 1S i przewód
  • Torba na podstawę zasilającą
  • Moduł basowy B1 i kabel
  • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® i kabel
  • Górny głośnik i dolne przedłużenie systemu L1® Model 1S
  • Torba na głośnik
  • Pokrowiec na B1
  • Pokrowiec i torba na procesor ToneMatch®
  • Podpórka i uchwyt przesuwny do procesora ToneMatch® 
    (niekompatybilny z systemem L1® Compact)


FAQs



Czy każdy muzyk powinien korzystać z własnego systemu L1®?

Nie. Z testów wynika, że w niektórych przypadkach — na przykład gdy potrzebne jest nagłośnienie dla większej grupy na małej scenie — dwóch lub więcej muzyków stojących lub siedzących obok siebie może korzystać z jednego systemu L1® bez znaczącego obniżenia walorów systemu.

Dlaczego podstawa zasilająca L1® Model 1S wyposażona jest tylko w jedno wejście analogowe?

Podstawa została zaprojektowana z myślą o kompaktowym rozmiarze i estetycznym wyglądzie, dlatego liczba złączy jest ograniczona. Dla muzyków, którzy wymagają większej liczby wejść przeznaczony jest procesor dźwięku T1 ToneMatch®, który doskonale współpracuje z systemem Model 1S.

Jakie zalety ma dołączenie procesora dźwięku T1 ToneMatch® do tego systemu?

Dodanie procesora dźwięku ToneMatch® natychmiast rozszerza możliwość obsługi sygnałów wejściowych z jednego kanału do czterech. Kompaktowy procesor zawiera też bibliotekę zaprogramowanych ustawień ToneMatch® oraz kompletny zestaw studyjnej klasy pogłosów, efektów i funkcji przetwarzania dynamiki, które umożliwiają uzyskanie wyjątkowego, wzmocnionego dźwięku.

Czy można dodać więcej modułów basowych?

System dysponuje wystarczającą mocą, aby obsłużyć dwa moduły basowe B1 lub jeden moduł basowy B2.

Czy można podłączyć pasywny głośnik niskotonowy do wyjścia modułu basowego systemu?

Nie zalecamy podłączania do tego wyjścia czegokolwiek innego niż moduł basowy Bose® B1 lub B2, ponieważ moduły basowe i wewnętrzny wzmacniacz systemu zostały zaprojektowane do odpowiedniego korygowania dźwięku po podłączeniu.

Gdzie można znaleźć informacje techniczne i dyskusje dotyczące systemu L1®?

Odwiedź Forum użytkowników systemu L1®, aby zapoznać się z dyskusjami technicznymi na wiele tematów, skorzystać z interaktywnych narzędzi, obejrzeć filmy i znaleźć wiele innych, przydatnych materiałów dotyczących systemów L1®.

 
Bose to założona w 1964 roku przez Amara G.Bose, amerykańska firma specjalizująca się w dostarczaniu urządzeń do odtwarzania wysokiej jakości dźwięku klasy hi-fi.

Od wielu lat kino domowe marki Bose to zestawy oparte o wyjątkowo małe głośniki wspomagane przez subwoofer. Można się dziwić jak z takich małych głośników tworzona jest tak dobrej klasy muzyka, niemniej inżynierowie Bose mają w tym wieloletnie doświadczenie i widać, że ich rozwiązania są doceniane przez klientów. W ramach systemów kin domowego funkcjonują linie Acoustimass, Lifestyle a ostatnio też SoundTouch.

Kolejną grupą produktów sygnowanych logiem Bose są słuchawki. W słuchawkach redukujących szum zewnętrzny (ANR) amerykańska firma jest wyraźnym liderem rynku. Wystarczy popatrzeć jakie słuchawki wykorzystują piloci samolotów, dla których redukcja hałasu i jednocześnie rozumienie komunikatów dostarczanych przez słuchawki jest sprawą kluczową. Niedawno Bose zrobiło kolejny milowy krok w tej dziedzinie wypuszczając na rynek słuchawki QC35, które poza technologią redukcji hałasu zapewniają bezprzewodowe działanie dzięki bluetooth.

Od kilku lat Bose rozwija nowoczesne rozwiązania wykorzystujące streaming muzyki. Dzięki technologii SoundTouch można w wygodny i prosty sposób, za pomocą tabletu lub smartfona, zarządzać muzyką odtwarzaną na wielu różnych urządzeniach w wielu pomieszczeniach. Możemy w ten sposób słuchać radia internetowego, serwisów typu Spotify, biblioteki muzycznej zgromadzonej na komputerze, dysku sieciowym czy smartfonie. Jeśli dodamy do tego wysoką jak zwykle jakość głośników Bose to mamy murowany sukces komercyjny tej technologii.

Będąc przy marce Bose nie sposób nie wspomnieć o nagłośnieniu Bose wykorzystywanym w instalacjach samochodowych. Dla wielu klientów jest to pierwsze spotkanie z firmą Bose i doceniając jakość samochodowego systemu audio przekonują się również do innych produktów tej marki.